2013. november 10., vasárnap

Házi kenyér élesztővel, egyszerűbben


A korábban a blogon szereplő fehér kenyér recept helyett is egy sokkal egyszerűbbet használunk. 

Ebben az esetben is hűen követni szoktuk az eredeti receptet (az olaj helyett zsírt szoktunk használni), bár én csak fél kilót szoktam csinálni belőle. Ahogy a recept is írja, elég fél órán át keleszteni, aztán átgyúrni, és már mehet is előmelegítés nélkül rögtön a hideg sütőbe. Én 200 fokon szoktam sütni, és tényleg elég neki a 40 perc, bár ezt nem akartam elsőre elhinni. 

Ilyen szép a belseje.
 Ez a darab nagyon guszta lett:


2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű kenyeret sütöttél Vali! Pedig nem is formába, hanem csak tepsibe tetted. Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nóri! Én sem értem hogyan lesz mindig ilyen, mert a tepsi szélét nem éri el, szóval nem az emeli meg a tésztát. Mégis mindig ilyen magas lesz a végeredmény : )

      Törlés

Google+