2013. február 6., szerda

Megnyitottam az első nyáron eltett lecsót!



Most, hogy közeleg a nyár, rájöttem, hogy itt az ideje felhasználni az eltett lecsót. Jelentem, a művelet nyáron jó volt (http://katasztrofa-konyha.blogspot.hu/2012/09/lecso-befozese.html ), a lecsó nem romlott meg! Most semmi mást nem tettem, mint hagymát apróra vágtam, kevés olajon megpároltam, ráöntöttem a lecsót, megsóztam, majd belekarikáztam egy kevés kolbászt. Felforraltam, és már végeztem is.
Holnap mindenki engem fog irigyelni, amiért februárban lecsót ebédelek :)

5 megjegyzés:

  1. HOL közeleg az a nyár? :-O
    Lecsó, nyammmmm.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De-de, jön az már! Épp ma hoztam el a cipésztől a nyári szandálomat :) !!!
      Én már készülök a nyárra!

      Törlés
  2. És jó lett? Mert akkor tényleg irigyellek. A miénk valamiért elég keserű lett mostanra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, finom lett, olyan nyarat idéző :)
      Remélem a másik két üveg sem lesz keserű.

      Törlés
  3. Hú, tényleg, nekem is van lecsóm, de még tavalyelőtti... meg is csinálom ma, holnaptól úgyis böjt, az meg csupa zöldség :)

    VálaszTörlés

Google+